Forumwarz is the first "Massively Single-Player" online RPG completely built around Internet culture.

You are currently looking at Flamebate, our community forums. Players can discuss the game here, strategize, and role play as their characters.

You need to be logged in to post and to see the uncensored versions of these forums.

Log in or Learn about Forumwarz

Civil Discussion
Switch to Role-Playing Civil Discussion
Art FORUMWARZ CARICATURES

DEAD fabulous person

Avatar: 21099 Wed Jul 08 18:09:49 -0400 2009
44

[Vacation Hideaway]

Level 35 Camwhore

AAA++++!!! WOULD BUY AGAIN!!!

This is p good. I would love it if you did one of me. link

THIS ****ING-
GAME IS SHI-
T EASY

Avatar: Jimmy the Re-Re

Level 26 Re-Re

I hate alts.

THIS FUCKING GAME IS SHIT EASY edited this message on 06/26/2009 2:11PM

ChilePepino

Avatar: 101005 2010-01-24 16:17:40 -0500
5

[Full of SbumSS]

Level 35 Permanoob

Well, spf357 really rocks.

doo gss beterr imo.

Indiana Jonas

Avatar: 13850 2011-09-21 18:58:49 -0400
13

[Nuclear Controvers-
y Fallout Shelter
]

Level 35 Troll

XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA XAHIRA

Lament Posted:

Log in to see images!

lmao are you serious

Fingerz

Avatar: 22863 2010-11-15 01:15:51 -0500
14

[7 VIBRATING DOLDOES]

Level 35 Emo Kid

A neverhasbeen

OMG Log in to see images!

Bizarro dobn-
its

Avatar: 100886 Tue Dec 30 22:12:10 -0500 2008
36

[WeChall is a ****ty klan]

Level 37 Permanoob

“Kapitan Stupidska”

ITT: altfails

Aldo_Anything

MODERATOR
Avatar: 32555 2012-03-02 18:18:54 -0500
95

[Brainfreeze]

Level 69 Troll

KRAUTMEISTER

Bizarro dobnits Posted:

Log in to see images!

Log in to see images!

Log in to see images!

Nailbomb

Avatar: 136542 Sun Apr 12 01:12:37 -0400 2009
3

[Temple of the Anth-
ropomorphic Majesty
]

Level 69 Troll

the guy that rolled around in **** the most

Aldo_Anything Posted:

well played.

bigsillypoop-
facebot

Avatar: bigsillypoopfacebot's Avatar
9

Level 24 Troll

“Dick in a Box”

I want one too!

Fran

Avatar: 34789 2011-12-20 18:11:44 -0500
40

[A Beautiful Place -
Out in the Country
]

Level 62 Camwhore

Manphin's Prehensile male reproductive organ Was Here.

Alt failed on purpose Log in to see images!

Adapt

Avatar: 58104 2011-10-31 21:36:25 -0400
16

[Grey Goose Mafiosi]

Level 48 Camwhore

Celerysteve Changed Adapt's Custom Title

Aldo_Anything Posted:

KAISER

also i want one

FAIL

Avatar: 36735 2011-07-31 00:53:35 -0400
6

[Full of SbumSS]

Level 25 Re-Re

Head of the Ministry of Well-Timed Jokes

Who doesn’t want one? not me.

Log in to see images!

Inconnu

Avatar: 48966 2011-07-31 19:36:53 -0400
100

[The Scrotal Safety-
Commission
]

Level 69 Camwhore

Qui est cette chienne

FAIL Posted:

Who doesn’t want one? not me.

Sapper

Avatar: 8525 2009-12-20 17:41:27 -0500
19

[So ronery]

Level 35 Troll

“Problem Child IV”

Do me Hobo!

Sweet as honey

Lament

Avatar: 177568 Thu May 14 00:57:01 -0400 2009
2

Level 30 Troll

Velociraptor

Hobart Bliggity Posted:

lmao are you serious

What’s the matter, Sally? Don’t know how to handle someone better looking than you?

Chawin

Avatar: 146808 2012-12-30 22:05:41 -0500
12

[Deth Krew 2010]

Level 69 Hacker

Scared of death

Lament Posted:

What’s the matter, Sally? Don’t know how to handle someone better looking than you?

Log in to see images!

Bandaney

Avatar: 70433 2014-01-09 17:16:25 -0500
24

[Grey Goose Mafiosi]

Level 60 Hacker

Ask me about my bandana :zak:

Lament Posted:

What’s the matter, Sally? Don’t know how to handle someone better looking than you?

lol stfu Hobart is p. sexy.

Generic Raci-
st

Avatar: 113010 Sat Mar 28 01:20:15 -0400 2009
1

Level 35 Troll

i'm a dirty fine upstanding member of society myself lulz

ANGRY HOBO Posted:

nicco maybe(?)

Log in to see images!

i dont remember his face very well, we should meet again one of this days bro

i still can’t tell if it’s a boy or girl Log in to see images!

Lament

Avatar: 177568 Thu May 14 00:57:01 -0400 2009
2

Level 30 Troll

Velociraptor

Bandaney Posted:

lol stfu Hobart is p. sexy.

Proof and I’ll stfu

BloodyDemise

Avatar: 121820 2010-06-13 01:05:56 -0400
5

[Throne of Blood]

Level 60 Emo Kid

“Final Cut Pro”

i would ask you to draw me but it has already been decided i kinda look like jon stewart. so i guess it isn’t necessary, lol

cool pics though keep it up

Internet Delay Chat
Have fun playing!
To chat with other players, you must Join Forumwarz or Log In now!