Forumwarz is the first "Massively Single-Player" online RPG completely built around Internet culture.

You are currently looking at Flamebate, our community forums. Players can discuss the game here, strategize, and role play as their characters.

You need to be logged in to post and to see the uncensored versions of these forums.

Log in or Learn about Forumwarz

Civil Discussion
Switch to Role-Playing Civil Discussion
Fun Introductions

tanukihat

Avatar: tanukihat's Avatar

[For the lulz]

Level 9 Troll

Requires ForumWarz Gold Account to not suck male reproductive organ.

hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me ^_^... im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zim w/ my girlfreind (im bi if u dont like it deal w/it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol…neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!

DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <—- me bein random again ^_^ hehe…toodles!!!!!

love and waffles, *~t3h PeNgU1N oF d00m~*

nitrobenzene

Avatar: Nipple Piercing

Level 5 Troll

“Slightly Unpleasant Individual”

lololololololololololll!!!!!11111eleven

Drunkenlazyb-
astard

Avatar: 10017 Sun Nov 02 12:21:15 -0500 2008
11

[Grey Goose Mafiosi]

Level 35 Troll

STUPID WANNABE INTERNET CELEBRITY, BTW ED ****ING SUCKS AND I SHOULD DIE

Yes, I am a fox. So? I dont see any problem. I embraced my animal soul long ago and I am happy together with my boyfriend (who is a cute b/w wolf!). We have a ****ing lot of friends in and outside of the fandom and I am pretty slim and good looking.

But thanks anyway bumhole. Go and watch your stupid anime **** while I have SEX with my boyfriend.

ITT copypasta

Lord enjoy

Avatar: Schoolgirl Uniform
4

[eat dinner with me-
tanawat
]

Level 10 Camwhore

Knights of LOL Official Ball Hanger

hay gaiz how do i weekend web//////

Panacea

Avatar: Corset 1

Level 4 Camwhore

“Like a Virgin”

<edited> Repost in the whiny ****es forum so I can be a whiny **** about the ridiculous overkill of the word random pl0x! Log in to see images! Panacea edited this message on 03/04/2008 6:40AM

Finny

Avatar: 57559 2011-07-31 00:11:12 -0400
7

[Harem and Sushi Bar]

Level 69 Troll

BUMPS EVERYWHERE

tanukihat Posted:

hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u can call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol…as u can see im very random!!!! thats why i came here, 2 meet random ppl like me ^_^... im 13 years old (im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zim w/ my girlfreind (im bi if u dont like it deal w/it) its our favorite tv show!!! bcuz its SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol…neways i hope 2 make alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!

DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <—- me bein random again ^_^ hehe…toodles!!!!!

love and waffles, *~t3h PeNgU1N oF d00m~*

kinda old copypasta imo

Internet Delay Chat
Have fun playing!
To chat with other players, you must Join Forumwarz or Log In now!